
servicii optimizare SEO
In industria SEO, termenul de pachet nu prea este folosit, deoarece implica o oferta care cuprinde toate tipurile de servicii optimizare SEO – indiferent daca ai nevoie de acestea sau nu. Adevarul este ca, in functie de nevoi, resurse, dar si de rezultatele pe care le astepti, este posibil sa poti omite o parte din serviciile SEO pe care le poate oferi o agentie de marketing.
Citeste in continuare pentru a afla mai multe!
Optimizare tehnica – audit, structura, Google Seach Console
Optimizarea de tip tehnic poate include mai multe aspecte – atat care trebuie gestionate o singura data, cat si aspecte care necesita gestionare frecventa. Specialistul SEO iti va explica exact cum sta treaba, in termeni intelesi de toata lumea, desigur.
Pe scurt, acesta iti va spune daca exista probleme tehnica grave care iti incetinesc website-ul sau care il fac neprietenos pentru utilizatorii de pe mobil. Apoi iti va propune o serie de schimbari si ajutari care vor rezolva problemele respective. Acelasi lucru se intampla si in cazul structurii.
Apoi, la capitolul servicii optimizare SEO frecvente, vei avea nevoie de un specialist care sa analizeze lunar Google Search Console si sa se asigure ca fiecare pagina este indexata, ca nu exista erori privind indexarea si ca toate elementele functioneaza cum trebuie!
Optimizare on-page – crearea si optimizarea continutului
Pe partea on-page, specialistul va trebui sa scrie si sa optimizeze continut. Cateva tipuri de continut – pentru paginile principale si pentru categoriile produselor – necesita text. Alte tipuri de continut, precum o sectiune de blog bine pusa la punct, sunt optionale, desi pot avea efecte pozitive asupra strategiei tale SEO. Pana la urma, tu vei alege daca investesti in continut extra sau nu!
In oferta de servicii de optimizare SEO, optimizarea on-page trebuie realizata frecvent – mai exact, este vorba despre reoptimizarea paginilor principale in functie de schimbarile intentiei de cautare a utilizatorului. La cateva luni, un termen principal se poate schimba putin, iar aceasta schimbare va trebui (sau nu, in functie de recomandarile specialistului) sa se reflecte si in magazinul tau online, de exemplu.
Optimizare off-page – imbunatatirea imaginii si autoritatii brandului
Cand vine vorba de off-page, lucrurile sunt putin mai complicate. In primul rand, trebuie investit mai mult timp si bani pentru a atrage linkuri catre website-ul tau, de pe platforme cu autoritate. Se poate pune problema unei intregi strategii de linkbuilding, derulata pe parcursul a mai multe luni.
Scopul final este de a imbunatati autoritatea domeniului website-ului tau, implicit de a creste pozitia acestuia in rezultatele cautarii.
In unele cazuri, strategiile de linkbuilding sunt necesare – reies din dorintele de dezvoltare ale clientului. Totusi, cand dorinta de dezvoltare nu este puternica, linkurile din exterior devin optionale – se poate pune accentul pe o strategie mai cuprinzatoare de continut sau chiar pe Google Ads.
Ai nevoie de servicii optimizare SEO? Specialistii The Markers iti pot spune cu exactitate de ce are afacerea ta nevoie – luand in calcul industria in care activezi, dar si cerintele, nevoile si asteptarile tale.
Nu mai sta pe ganduri, mai ales daca nu esti prezent in mediul online! O simpla investitie in digital marketing si in servicii de optimizare SEO iti poate duce afacerea la urmatorul nivel!